Terug naar overzicht
± min

Burger King lanceert Whiplash Wopper!

3 mei 2010 - Burger King levert in ieder geval in Amerika de Whiplash Wopper (Rd)

MIAMI, (BUSINESS WIRE) - Burger King katapulteert klanten in de opwindende wereld van "Iron Man 2", welke vanaf begin mei 2010 in veel theathers te zien is, met een actievolle nationale promotie met de Whiplash Whopper sandwich. Deze beperkte aanvulling op het menu vangt de schurk van de film, Whiplash, met een intense, rood-hete smaak combinatie met een vlam geroosterd Whopper broodje gegarneerd met gesmolten Pepper Jack kaas, krokant rode paprika en pittige mayonaise. De vurige sandwich zal beschikbaar zijn voor een adviesprijs prijs van 3,79 dollar bij de deelnemende restaurants gedurende de vier weken durende promotie.

Burger King Corp maakt gebruik van een exclusieve collectie speelgoed voor het menu Kids Meal van de "Iron Man" in de restaurants. Deze collectie is beschikbaar bij de aankoop van een BK Kids Meal en tellen vier lifestyle accessoires voor meisjes en vier actievolle toys for boys, met inbegrip van een exclusieve "Iron Man 2 ' ; dat bestaat uit een beeldje dat bij volledige montage zeven centimeter lang kan worden.

"BKC zegt er trots op te zijn geweest deel te hebben kunnen nemen in het theatrale debuut van 'Iron Man', en we zijn blij om onze steun in 'Iron Man 2 voort te zetten," aldus Mike Kappitt, chief marketing officer, Noord-Amerika, Burger King Corp "We hebben meer geïnvesteerd dan ooit tevoren in onze promotionele elementen!?

Extra marketing ondersteuning omvat aparte Kind-gerichte tv-reclame, online activering op BKC website voor kinderen, ClubBK.com, en in-restaurant merchandising.